Vad händer sen?

Hej på er alla studentstressade människor. Jag tänker lägga upp en liten "utmaning" på vår blogg. Jag är nämligen lite nyfiken på vad som händer efter studenten, jag har inte så bra koll på alla. Så jag skulle vilja uppmuntra alla i klassen till att skriva lite om vad man har tänkt sig i höst. Om man inte vet så kan man väl skriva vad man funderar på eller skulle vilja göra :) Och skriv gärna lite om hur man kan träffa er och så där, om man nu skulle få lust att göra det :P

Jag tänkte att jag kunde börja då, eftersom jag är den enda som har hört talas om utmaningen än så länge.
Jag har kommit in på en folkhögskola i Jönköping, Södra Vätterbygdens Folkhögskola, SVF. Jag ska tacka ja till platsen, som är på Musik FM (Församlingsmusiker), men just nu vet jag inte alls hur jag ska finansiera mitt boende, eller var jag överhuvudtaget ska bo, så jag stressar lite över det för tillfället. För er som inte har någon aning om vad det är för skola så är tre av lärarna där de som vi hade Beppekonserten ihop med, Gittan och Andreas Glans och Johan Henningsson. Jag kommer att vara hemma i Kroken många helger skulle jag tro, och säkert vissa vardagar också om det skulle behövas, jag planerar att hålla kontakten med Gärdet till exempel, ESkonserter och så vidare (man har ju kontakter inom familjen).
Det är väl ungefär så mycket jag vet. Tack för mig.

/Daniel

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet tar slut efter balen, det är alldeles, alldeles...svart!!

2008-05-18 @ 20:51:30
Postat av: Gustav

höhö

2008-05-19 @ 01:28:52
Postat av: Viruset

Jag tänker inte säga till någon i klassen vad jag ska göra till höst! Jag vill inte träffa någon av er för ni är fula och luktar illa och drar ner min image!

p.s. Jag ska inte till Göteborg, det är bara en täckmantel för er som undrar. d.s

2008-05-19 @ 18:45:22
Postat av: anki

sök inackorderingsbidrag, det borde nog gå... blir iofs inte så mycket eftersom det inte är så längt till jpg...

2008-05-19 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0