ja, vad hände egentligen?

En liten hälsning till dig i randig tröja (vem det nu är, hur ska man kunna minnas vem som hade vad på sig?!) : En mer relevant fråga att ställa sig är väl vad som var meningen att skulle hända med nukouppgiften? Om du hört mig säga att jag skulle lägga upp den måste du ha drömt eller hört i vad man nu hör i... syne? hörne? Jag är inte
någon automatsik uppgiftsuppläggare, MEEEN, eftersom jag är snäll i så kommer den här i alla fall. (Även om det
ska erkännas att jag funderade på att sura och strunta i det.)
Ytterligare en fråga, inte enbart riktad till dig i randig tröja; vad är det som är så svårt med att hålla reda på ett papper?!
488723-64488723-65

/Anki (som inte är sentimental idag, och tacka för det)

Kommentarer
Postat av: hon i randig tröja!

Nu är det så dax, har väntat och väntat och väntat. Du kan ju inte sluta att vara ordentlig nu.. För mig är det inte lönt att skaffa en pärm när det bara är tre veckor kvar :) ps. min randiga tröja är i tvätten... kramen

2008-05-13 @ 20:42:19
Postat av: Anki

fråga nästa gång, så slipper du vänta. Jag vet att det är lätt att tro att jag är fullkomlig, perfekt och att jag kan allt när man ser mig, men tankeläsning är jag inte så haj på.. :P

:) kramkram

2008-05-14 @ 21:14:45
Postat av: hon den där

okej.. då vet jag! :)

2008-05-14 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0