hej alla happyfaces!

Det värsta som finns är folk som ljuger och ännu värre, det värsta som finns före det är folk som ljuger om att dom inte har bil.
När man sedan ser två elaka pojkar åka iväg för en alldeles för fin bil för sådana som dom så svider det till i hjärtat!
Så därför ska jag inte säga att Gustavs nya frissa är fin -det kanske den inte ens är! Och jag ska inte säga att Erik är rolig eller snygg eller snäll - det kanske han inte ens är!!!
Den som ljuger suger


älska alla happyfaces som inte ljuger
det är alla utom Gustav och Erik

Hejdå från er Kaka som är så söt och snäll och inte ens gör en mygga illa!
Förutom myggor som ljuger då, dom mosar hon med det elektriska myggdödarracket!

Kommentarer
Postat av: korven med ett stort K

mohahahahahaahhahhahha. BRA. JAG ÄR PÅ DIN SIDA!!

2008-05-08 @ 16:21:32
Postat av: carrie

JAG MED DÅ!!!

2008-05-08 @ 21:39:55
URL: http://carringer.blogg.se
Postat av: Gustav

du får la gå som alla andra människor! lat.

2008-05-09 @ 08:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0