Va, naken?

Jag håller på att skriva på svenskan så ni kan ju lista ut varför jag hamnade här.. Moa Martinsson har blivit lite utav en ofavorit hos mig kan man väl säga.  Det är väldigt mycket fEStligare att kolla på gamla bilder, och det finns endel att välja på på min dator ska ni veta!

-     Muaha
Haha, dessa bilder är ifrån Bogens maskerad. Finner inga ord. Haha!
(Kanske lite mycket hud på nr2 men jag hoppas inte att det gör nåt, varken för den som tittar eller för den som blir tittad på)

PS. Vickans mamma har alltid 100 gånger större rumpa än hon säger att min mamma har! DS.

GLAD PÅSK alla mina små kycklingar!                         MVH Berte, utan `.

Kommentarer
Postat av: mrs H

kan vi förstora upp de där bilderna o hänga över heeeeeeeeeela skolan?!

2008-03-20 @ 20:13:24
Postat av: vickan

min mamma är i alla fall bäst. och du är en fisk

2008-03-20 @ 22:56:44
Postat av: Gustav

oj hej du.. tur att man inte ser så varje dag.. :P

2008-03-22 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0