"Saknad av alla..."

Jag vet att det har varit en ovanligt tung dag för er eftersom jag inte var i skolan, men misströsta ej! Jag kommer tillbaka imorgon hörni! Då blir allt som vanligt igen, innan det bär av till påsklov..

Jag hoppas ni inte har missat att Skye Crofters och Tre Strömmingar (folkmusikband som består utav mig, anki och Andreas Andersson) har konsert ikväll klockan 18.30 i Ås, samma lokal som fjäskfesten för er som minns var den låg.. Ni som inte står ut att vänta till imorgon för att träffa mig kan komma dit så lovar jag att utbyta några vänliga ord som tröst..
Lilla storbandet ska ju också spela, men det är ju mindre viktigt....
jaja...

Nu ska jag......snusa...

Peace out
// Viruset, Älskad av alla! <3

Kommentarer
Postat av: Anki

vi var ganska bra faktiskt

2008-03-20 @ 10:52:59
Postat av: Viruset

Vi ägde alla!

2008-03-20 @ 16:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0