Klassens prinsessa

Roligt att "alla sidvisningar" är uppe i 158 st men att "unika antalet" bara är uppe i sex! Vet ens självaste klassen om denna blogg, ni hade ju lots imorse!? Någon är heyimintheband-fan och bloggen behöver inte skrivas på engelska, tyska, spanska... än.
Jag visste inte om denna och jag var ju inte på lotsen heller, och nästan fly förbannad blev jag när jag hittade denna, trodde det var essiskjortarmen.blogg.se som gällde men det var det inte. Jag får väl bara gilla läget och köra då.

Idag är klassens prinsessa sjuk! Det var hon igår med och alla saknade henne jätte mycket!
(Spännande att se hur uppskattat detta blir)
Det känns verkligen inte som vanligt när hon inte är där. Alla går runt och är ledsna och nere och tänker på klassens lilla flicka och hon ligger hemma i sin säng och äter gräddglass och honungsmelon och har hicka -för alla tänker på henne så mycket. Dom önskar att dom kunde ta hennes sjuka så att hon kunde bli frisk. Så idag var lilla flickan/prinsessan i skolan och smittade ner alla med sin pest.
Vi ses nästa vecka... INTE för då är ni sjuka!






TEAM KARIN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah du suger.

2008-03-13 @ 17:04:07
Postat av: Viruset

NOOOOO!!!!!!!
Kom inte tillbakaaaaa!!!!!!!

2008-03-13 @ 18:59:34
Postat av: Daniel

Karin, vi har inte haft lots sen innan lovet..? :P

2008-03-13 @ 19:50:16
Postat av: Anonym

Haha. Den här bloggen har jag väntat på... :D

2008-03-13 @ 22:03:41
Postat av: Viruset

underbar blogg

2008-03-13 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0