I fädrens spår för framtids segrar

Jaha, jag har tagit min tillflykt till Mora, och skulle i skrivande stund ha kunnat blicka ut över en isbelagd Siljan om det inte vore för väggen med (den fula) medaljongtapeten.
Jag har glömt att ta med mig en bok, vilket leder till att jag är totalt utlämnad till att arbeta med mitt projekt hela helgen, vilket iofs behövs, för nu börjar PANIKEN infinna sig.
En positiv sak är i alla fall att det nu har tagit mindre än 5 minuter per dag att sätta i linserna. Framsteg.
Jag har inte varit utomhus på hela dagen, men snart så ska jag ge mig ut på en runda runt byn ovh få upp flåset lite.

Det här är ett totalt meningslöst och ganska ointressant inlägg, men hey (i'm in the band... Okej, den var dålig), vi har ju yttrandefrihet :P


Glad påsk allihopa!
/Anki

Kommentarer
Postat av: olle

trevligt inlägg!, och inget annat. glad påsk

2008-03-21 @ 23:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0