god söndag alla esteter

jag måste säga att jag blir smått glad när alla har mjunkat upp lite och börjat skriva men det är dock några kvar som inte orkat ta tummen ur för att skriva sitt inlägg. nåja, vi är ju inte kända för att vara effektiva. bara i de sista minutrarna så alle, sara, a-k, lisa, max, gustav m.fl. vänta inte med inläggen lagom till studenten va.

på tal om studenten och bloggande överhuvudtaget. det var synd att denna bloggen inte kom tidigare för alla upptåg, samtal, hyss och idiotier vi haft för oss hade kunnat bli en hel bok. nu kommer det bara bli några enstaka inlägg och de sista två månaderna kommer det vara massa lip-inlägg här visst? vad händer med bloggen sen då?

den här veckan innan vårt långa uppehåll ska jag vara extra uppmärksam på er mina kära. så att jag kan publicera och hänga ut er här. maha. kanske ta lite bilder med. det vet man ju aldrig. för omväxlings skull.

ser fram emot ännu en vecka med er :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0