En Underbar Bokklubb..

Härmed förklarar jag bokklubben öppnad!


Äntligen är den här.. Bokklubben vi ALLA har längtat efter, alla får vara med, ja om ni uppfyller kraven. Du måste vara snygg, intressant, rolig att umgås med, snygg, pålitlig och musikalisk. Men det bästa av allt; du behöver inte vara intresserad av böcker! Du kommer att kallas av en Jury som består utav mig och Vickan. (Hilda får inte vara med)


Jaja, nog om detta underbara ting!
Tänkte bara påpeka för er som har missat det att viruset.blogg.se INTE är Veronica Franze's blogg, det är någon helt annans! Jag står inte får något som den människan skriver, det är inte jag som skriver på denna blogg alltså!

Som ni alla vet så fyller jag också år på Torsdag! Glöm inte det, annars...

//Viruset


Kommentarer
Postat av: Gustav

jag ska glömma!

2008-03-18 @ 21:26:38
Postat av: ollen

ye, veronica blir byxmyndig äntligen! här ska det sättas på!

2008-03-18 @ 21:43:26
Postat av: c

hos veruka är det öppet 24/7

2008-03-18 @ 22:14:55
Postat av: vickan

det är bara jag (vickan) och franze som uppfyller kraven för medlemsskap. möjligtvis boggan med... hehe
så ingen idé för er andra att försöka

2008-03-19 @ 10:43:54
Postat av: Viruset

woho! Knull här kommer jaag! och Olle ska inte få nåt!!!
alla som kallar mig hora kan va det själv föresten...grr...

/en som inte är hora

2008-03-19 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0