Empirism

Efter att ha blivit pikad för att inte ha skrivit något inlägg (ett smart drag hade varit att dela med sig av inloggningsuppgifter...) tänkte jag att det kunde vara dags att dra mitt strå till stacken...
Jag tänkte dela med mig av lite livserfarenheter, som ni kanske kunde lista ut med tanke på rubriken.

* Ta inte i saker som precis kommit ut från en varm ugn.
* Använd inte fingrarna som skärbräda.
*Skaka inte förpackningar med flytande innehåll efter att du tagit av korken.
* Håll inte middagsmaten upp och ner över diskhon.

/anki

Kommentarer
Postat av: C

MEN VEM SKRIVER JAG FÅR FUCKING CPDAMPPPPPPPP!!!?!??!?!!/!/!&!&%!(/!&!

2008-03-18 @ 20:32:36
Postat av: anki

jag kanske råkade glömma att skriva mitt namn, snälla nån... pms? :P

2008-03-18 @ 21:47:10
Postat av: c

hahah, dampet skulle ju vara överdrivet såklart!

2008-03-18 @ 22:13:45
Postat av: Viruset

Smarta tips Anki! Ska verkligen ta till mig av det!

2008-03-19 @ 14:48:11
Postat av: anki

gör det! jag offrar mig själv för att kunna dela med mig till andra av min vishet...

2008-03-20 @ 10:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0