Dubbelgångare?

image8foto:bogis

det här förbannat läskigt och fasen så roligt! well, en bild av mig (olle) när jag äldre och är kvinna. 
bilden är för övrigt tagen av bogis när hon och hennes familj var på kolmården (tror jag) och då hon sa "mamma, där är ju olle" och ryckte fram kamera o plåtade mig.
ju mer jag tittar på bilden desto mer sugen blir jag på att könsoperera mig o skaffa barn. passar ju så fantastisk bra i den rollen. visst?

(jag vet att det i dagens samhälle är allmänt accepterat att även män går ut med barn i barnvagn. men ni ser ju, hon har ju bröst!) 

Kommentarer
Postat av: C

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!

2008-03-17 @ 13:56:44
Postat av: Daniel

Den andra damen tycker jag ser ut som Kajsa Bergqvist, du har ingen affär med henne eller så bakom min rygg?

2008-03-17 @ 15:26:50
Postat av: Viruset

Snuskigt likt Olle! Tycker verkligen du ska gå egenom operationen, jag kan starta en insamling i klassen så ska du se att du inom kort blir kvinna..

2008-03-17 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0