Danmark

Nu kanske inte så många bryr sig om det jag tänker skriva, men jag vet i alla fall fem pajkar som kommer att hylla mig så smått. Jag vill peppa lite inför vår vildmarksresa genom tid och rum. För er som inte vet vad den innebär så kan den sammanfattas ungefär så här (för tillfället):

*Sex grabbar i två bilar
*Två bilar med sex grabbar i
*Kustresa i Danmark
*Olle
*Legoland
*Tält
*Trangiakök
*Gustav
*Svett
*Uteblivande av sossarnas tråkiga förstamajfirande
*Max
*Manligt umgänge
*Legoland
*Gatumusik
*Sovsäckar
*Erik
*Brudar
*...not
*Fiske
*Legoland
*Philip
*Oförståelse angående danska trafikregler
*Taxfree (vilket innebär olika saker för olika personer, för min del mest toblerone)
*Daniel
*Ännu mer manligt umgänge, dock inom vissa ramar
*Legoland
*Mat
*Sömn
*Insikt om att danska trots allt inte är så likt svenska om man inte är van vid vissa personer som snusar
*Olle återförenas med sitt hemland
*Gustav, Max, Erik, Philip och Daniel återförenas med sitt hemland
*Pølse och smørrebrød
*Legoland

Med andra ord: En fantastisk resa! Ska bli intressant att se vad damerna i klassen hittar på för att så att säga toppa det här. Eller jag kanske skulle säga: Ska bli intressant att se vad damerna i klassen hittar på. För att toppa det här är ju omöjligt!

Eder ödmjukaste
/Daniel
image6


Kommentarer
Postat av: Viruset

Jo han som snusar pratar
faktiskt lite danska nu när jag tänker efter....Bäste fah! Jeg kan icke snuse....höhöhööö...Det kan icke jeg hellör...(kan inte danska, men jag gör ett tapert försök, hedra mig för det!)

2008-03-17 @ 18:37:53
Postat av: olsen

detta är en pepp kommentar!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-18 @ 21:40:06
Postat av: Daniel

Haha, där ja ;)

2008-03-18 @ 22:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0