Student!

Hej på er alla glada klasskamrater!
Jag tänkte bara göra er uppmärksamma om att jag tar studenten på torsdag, och ni är väldigt välkomna hem till mig allihop efter utsläppet, hoppas inte att ni har för mycket för er då? Vore hemskt trevligt minsann.

Och skämt åsido: Bajs att ingen vill skriva vad som händer för er i höst.

Åsså en checklista inför tisdagens eskapader hemma hos mig:
*Nåt att grilla (tar ni nåt som är större eller tar längre tid att grilla än korv så får ni även ta med egen grill med tillhörande grillkol)
*Nåt att fika
*Nåt att ha på fötterna som ni kanske inte är jätterädda om, bara för säkerhets skull. Behöver inte vara kängor eller gummistövlar upp till knäna, men helt enkelt nåt lite slappare.
*Kom vid 11.00
*Ni som kommer sent (de allra flesta misstänker jag), fy på er.
*Vi har relativt stora "parkeringar", men packa gärna ihop er i några få bilar ändå.
*Kommer inte på nåt mer
Jag tror att det kommer att bli kul :)

/Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0