Rolig rubrik?

Jag börjar med att göra något vågat, jag lägger upp mitt nya mobilnummer som jag inte har lärt mig själv än. Det är inte därför det är vågat, det är vågat gjort med tanke på ALLA som läser vår blogg, kan ju finnas hur många skumma typer som helst.

0735465282

Mobilen blev dränkt i champagne och har inte vaknat till liv. Har alltså inga nummer kvar på telefonen nu. Skicka bara ett sms och namn och någon rolig historia så blir jag nöjd.

Idag har jag blivit beodrad att vara "hemmafru" av min mamma, hon tyckte jag hade levt för mycket dolce vita på senaste, jag vet INTE om jag håller med om det. ;)
Sista tiden med klassen har varit underbar på alla sätt! Alla var så himla fina i lördags, det strålade om allihop. Studentdagen var faktiskt lite skum, blandade starka känslor av allt möjligt.

Vad händer sen med lilla Karen? Vet inte nu. Kanske jobba hemma och läsa på roliga komvux i höst. Kanske flytta och jobba någon annanstans. Kanske börja på Service Management i Helsingborg. Efter vintern kanske, om jag nu inte börjar i Hbg så vill jag resa till Sydamerika. Ingenting står alltså helt klart, kan hända vad som helst.

JAG SAKNAR ER ALLIHOPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0