Student

Snart är det student om någon där ute har missat det. Därför tänkte jag i all vänlighet publicera vackra bilder jag tagit på oss genom åren. haha

    
såhär uppkom min "partymin"                                                     "asså shit, mitt hår blir heeelt platt"

 
viruset får en egen rad, annars blire bara ett jävla liv. haha
(eller nästan egen, håret är bogis)

 
olle har gått igenom det mesta i sortimentet

lag och ordning är något vi alltid hållit hårt på

   
Gustav 3 ggr

   
minnen. eller ja, kanske inte för hilda å carro.


och nästa vecka mina vännner, kommer de elaka bilderna. hahaha
peace out // Vickster

Kommentarer
Postat av: Viruset

haha! Stört underbara bilder! Haha! Mycket som har hänt genom åren:)
Du är störd by the way..

2008-04-16 @ 19:05:21
Postat av: carr

hahahahahahahhahaha!!! jAg ska döda dig!

2008-04-16 @ 19:57:36
Postat av: den där hilda

raden längst ner, tredje från vänster... det är inte som det ser ut! it's just water!

2008-04-16 @ 22:01:15
Postat av: den där hilda

raden längst ner, tredje från vänster... det är inte som det ser ut! it's just water!

2008-04-16 @ 22:01:27
Postat av: den där hilda

raden längst ner, tredje från vänster... det är inte som det ser ut! it's just water!

2008-04-16 @ 22:01:46
Postat av: Daniel

Tur att du skrev det tre gånger Hilda, så att vi fattar ;)

2008-04-16 @ 23:26:06
Postat av: Gustav

asså.. jag fattar typ fortfarande inte riktigt.. är det inte typ sån där spriit? eller? sån kan man typ köpa i tårtaffären iaf, det har jag sett.. :D

2008-04-17 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0