Kära klassisar!

Har ju glömt att säga att vi nu är anmälda till KarnELEValen 2008!!!
Eftersom att vi inte riktigt kom överens om vilket tema vi ville ha, så kom jag på ett jättebra själv, asså jag snackar ett grymt bra tema! Tyvärr hade jag ju ingen möjlighet att diskutera det med er andra, hoppas att det är okej ändå. Kan ju tyvärr inte skriva det här, men om ni är nyfikna kan ni ju alltid slå en pling ;)

488723-33

okej, jag vet att det inte är 1 april idag så det är inget aprilskämt, det är ett helt vanligt skämt... men vi är anmälda!
SAKNAR ER!
puss /Hilden

Kommentarer
Postat av: Gusstav

höhö.

vi är visst överens btw. :P

2008-04-03 @ 18:38:36
Postat av: Larsson

Ey, Det är är ju min bild. Tuffa grejer!

2008-04-03 @ 21:08:14
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com
Postat av: hilda

Ja, lånade den lite...;)

2008-04-04 @ 13:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0