España

Jag tankte avlagga en liten rapport nu nar jag har overlevt en vecka i ovan namnda land.
Tyvarr har det varit jattefint vader varje dag med minst 20 grader i solen ( ah neeej...), och som ni kan se nedan har jag tillbringat en del tid i utanfor skuggan. Ni kan ju gissa hur min nasa ser ut...
For ovrigt har vi sett i snitt tre kyrkor med romansk arkitektur om dagen, och tro mig, alla ser i stort sett likadana ut! Mycket intressant (inte).
Tva natter i rad har vi varit ute sent (tycker jag) pa olika barer och diskotek, vilket har lett till att jag kant mig som en salt pinne utan salt; stel, torr och utan nanting som forhojer det hela. Var var jag nar man fick lara sig att dansa annat an polska och vals?!
Det som jag saknar mest fran Sverige ar helt klart "riktigt" brod med ragmjol, hela korn och annat gott. Tur att man inte gar pa nan GI-diet, for jag har fatt tarta till frukost..! Den hamnde lite diskret i soptunnan nar ingen sag.
Hm... Jaja. Det har blir mest blaha, sa det ar lika bra att jag slutar.

image36
Det har ar vad jag kallar for solBRANNA...

¡Hasta luego!
/Anna-Karin

Kommentarer
Postat av: hilden

stackare!! men låter som du har det skönt iaf :) är lite avis...

2008-04-06 @ 21:55:01
Postat av: Anki

Ja, det ar bra har :) fast idag regnar det :(

2008-04-07 @ 21:11:37
Postat av: Karin

Anqi, det där är ju det softa livet du lever! ;) solbränna och tårta till frukost och dans som INTE är polska eller vals- JAG skulle passa som fisken i vattnet där borta! :) ses snart

2008-04-09 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0