Back

Undrar hur många det är som står hemma framför speglen nu och undrar om studentmössan verkligen sitter bra eller funderar på om man verkligen är så snygg som man borde.
Jag ser ut som en pilot sen är ju inte håret nytvättat och jag har knappt smink på mig så man har ju alltid något att skylla på.

Gjorde ett misslyckat försök idag med att gömma Olles studentmössa, trodde han skulle bli stirrig och vifta sådär med händerna som Olle kan göra (eller så kan han det inte) och liksom bara: Var e min studentmössa?!
Men han va kolugn -kolugn som jag nyligen fattade att det heter KOlugn och inte COOL-LUGN!
Coolt.

Jag talades vid med Krister idag, han tycker att Max hade en väldigt fin BH på sig sen tror jag han gillar vår blogg också!



Peace out
K

Kommentarer
Postat av: Anki

jag kan erkänna att jag är lite tveksam till studentmössan, men om man trycker ner den ganska långt så ser det inte lika "skepp-o-hoj!"-igt ut... ett litet tips bara...

2008-04-14 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0