"En underbar dag i Virusets liv.."

Förra veckan var nog den veckan där det hände mest i mitt nuvarande liv. Det tragiska är att det bara hända tre spektakulära saker under en dag. Så rolig har min sommar varit.......

Fattig och jävlig som jag var blev jag lycklig när lönen kom så jag och Mc Feast åkte till Värnamo och tattuerade oss! Efter denna smärtsamma kur ringde våran vän Josefin Granstrand för att tala om för oss att vi fått en lägenhet av hennes vän som känner en vän i Göteborg!! JAAA! tänkte vi och hoppade upp och ner. Vi hade nämnligen gett upp hoppet och var nära på att flytta till danmark/skåne istället, tur att det inte blev av...
I lyckans ånga besträmde vi oss för att köpa något fint till lägenheten...HAHAHAHAHA det blev en Xbox 360! Roligt roligt...

Detta var den mest spektakulära dagen i mitt liv. Så roligt man kan ha!
Nu låter jag visst lite bitter och det kanske jag är med tanke på att den enda som jag umgåts mest med förutom min älskare Smörgåsen är...VICKAN... är nu sjuk och dissar mig. Tönt!

Jaja, då vet folk vad jag ska göra! Jag ska till Göteborg, och hörni, jag är inte död bara för att jag bor ngra mil härifrån så ni får gärna slå en pling och komma och hälsa bo.. (åk inte till Carro!)

ha ett bra liv folk!
Pöss från klassens gamla virus


Kommentarer
Postat av: anki

när jag åker hem tar jag nattåget till göteborg. bjuder du på frukost när jag kommer? :P

2008-09-05 @ 16:42:13
Postat av: CARRO

jag kan bjuda på en bättre fucking frukost!!!

2008-09-05 @ 19:14:13
URL: http://carrie.devote.se
Postat av: anki

ni får väl slåss om mig :P

2008-09-06 @ 11:11:04
Postat av: Viruset

Välj mig! Välj mig! Jag är snyggare och trevligare! Jag har godare frukost med! (ta det inte personligt carro..) ;) Du kan också komma till mig på frukost:)

2008-09-08 @ 22:43:51
Postat av: vickan

Välj mig, jär är villigare, trevligare och bor närmre

2008-10-06 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0