kväll

hej klassen!

nu har det gått lite mer än en månad sedan vi lade tillbaka våra vita mössor i deras kartonger.
jag saknar er :( skulle gärna byta ut gamlingarna som jag hjälpt till sängs mot er (bla därför att ni fortfarande klarar er själva, något som skulle underlätta mitt jobb avsevärt ^^).

meeen, det här var inte tänkt att bli något dystert inlägg, utan jag tänkte dela med mig utav ännu en livserfarenhet (har ni glömt de andra, se 18:e mars).
 
* om du ska ut och jogga, ladda inte med pizza

snabba kolhydrater, visst, men för att citera min kära bror "tss...är du dum i huvet, allt blod går ju till magen, klart man blir trött"      jaja... man vet ju inte innan man provat :)

Hoppas att ni mår finemang (och hoppas att ni lägger märke till att det där h:et var den första och enda versal i detta inlägg^^).

allt gott!
/anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0