Tjoho

Det är ju helt otroligt tråkigt att den här bloggen står helt oberörd. Jag blev förvånad när jag såg att statistiken visade på TRE unika varje dag, det innebär ju att det bara är JAG och TVÅ till som tittar in här.
Alla åker ut på nya grejer och det skulle vara kul att veta vad ni ska hitta på, skriva en liten liten update. Räcker ju med
Olle - korvförsäljare i Gisleparken
Till exempel.
Lillebror kom hem i onsdags och muttrade "Samhäll suger" och det vet vi ju alla att det gjorde. Idag går han sin första dag i ÖRJANS KLASS.
Ja Es-familjen som luktar vanilj lever vidare dock känns ESMK05 som ett ganska avslutat kapitel men ändå... det kan faktiskt vara roligt att veta vad det blir av alla -till och med Vickan!

Allt detta är väl skrivet från en hemlig

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag håller med det som verkar vara Karin i högsta grad! Jag la ju ut en liten utmaning om att man skulle skriva lite om vad man sysslar med i höst, men det var inte fler än två som gjorde. Lite trist. Jag har kommit igång på SVF i Jönköping, och tex så är mina ensembler för i år storband, soul, och balkan/klezmer (!). Najs. Sjukt mycket kör för övrigt, vilket jag uppskattar, jag saknade det i trean. Det var en liten update där då.

2008-08-22 @ 18:42:09
Postat av: Daniel

Jag vet Anki, det var ett syftningsfel i första meningen. Men så fick jag heller aldrig mvg i svenska. Buäh.

2008-08-22 @ 18:44:07
Postat av: Anki

Haha, kul att jag har gjort intryck :)

Jag låter syftningsfelet passera, jag är för trött för att agera språkpolis. För övrigt är jag lite avundsjuk på dig som får spela balkan/klezmer; gjorde det på korrö, och det var jättekul!

2008-08-23 @ 23:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0