Tack, för att ni minns mig

Hey fuckers. Tack för att författaren till det föregående blogginlägget visar att ni fortfarande tänker på mig.. Hellre Ökänd än Okänd.

Jag går nu på chalmers och läser till civilingenjör i soffliggning. Med andra ord, precis som alla trott gör jag för tilfället absolut ingenting, utöver att sova, vila, festa och göra vad som faller mig in, och dessutom hoppas på att ni kokar av avvundsjuka. haha

Erik, tack för senast fresten. Vet att vi skulle hålla det hemligt, men jag kunde inte låte bli....

Vore på sin tid om någon annan tittade in när ni har vägarna förbi.. Visst, så värst trevlig är jag väl kanske inte, men gott fika, det kan jag nog allt fixa, och ni vet ju faktiskt var jag bor.

Fick ett litet infall av att byta lösenord på bloggen och bara skriva hatinlägg om alla,
men det går ju inte för sig nu när man är vuxen å grejer..

Hoppas ni har ett lyckat liv allihopa och att ni samlat mer vuxenpoäng än mig..

Peace out // Vixter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0